2010. február 18.

Drivel-el szép az élet


Eddig nem voltam, ismét hanyagoltam a blogom, de meg van ennek az oka. Tisztességes függőként a neten lógtam, és próbáltam bűvolni a gépemet. Ez részben sikerült is, erről majd egy poszt kaminszún. A lényeg hogy az én öreg laptopom lassú, de van megoldás.


Másrészt meg nagyon haragudtam a blogger-re. Tudom hogy egy lassan öt éves géppel nem lehet emberkedni, de egyszerűen piszok lassú lett a szerkesztő két mondat után. Hiába nyomtam a piszkozatba mentést, rám se hederített és fagyizta a tűzrókát. Ezért kipróbáltam a blogtk-t. Hát nem jött be, elvárom hogy egy perc alatt be lehessen állítani egy ilyen progit, ezért a Drivel-nél maradtam. Persze ezzel is van bajom, nem tudom megtaggelni a posztot, se címet adni neki. De hát ez van.


Harmadrészt elhatároztam hogy készítek egy kis weblapot. Amolyan központi oldalt, ahol bemutathatom magam a nagyvilágnak, ill. praktikusan elérhetem/elérhetők másoknak a dolgaim (GitHub cucc, facebook stb). Azt hittem hogy ripsz-ropsz össze is fog ez jönni. Sajnos rendesen elfelejtettem a html részleteit, css totál elment, és nekem nem olyan egyértelmű még hogy hova tegyem fel a cuccot. Szóval ezen is dolgozni fogok mostanában.

Nincsenek megjegyzések: